Mission faild

Ja, nu har jag stavat rubriken fel, men jag orkar inte leta rätt på den rätta stavningen... Skulle göra lunch till hela bunten. Blev kyckling, ris och sås. Majspure för charlies del också för att få grönsakerna. La ned mig och kryddade helt utan salt och allt det där, men nej, det var inte mumma. Antingen det eller så var han inte så hungrig. För han var inte intresserad och efter några skedar så kräktes han nästan.

Antingen så var han inte hungrig (vilket jag tippar på för han gnäller inte efter mat nu) eller så tycker han inte om ris. För kyckling och sås har han redan ätit. Får se. Det var ju ett tappert försök i alla fall. Och för en gångs skull åt vi allihopa på en gång :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0