Kalas

Charlies kusin fyller år i mars egentligen, men då har dom flyttat så dom slog ihop hans kalas med hans mammas så vi firade honom idag. Kul att se den stora plutten som snart går. Tyvärr glömde jag och Peter att plocka med Charlies snutte så det blev att åka hem efter bara några timmar för han var så trött att han skrek åt allt. Förut har det inte varit så noga med snutten, men nu är den otroligt viktig. Han kan inte ens somna hemma i lugn och ro utan den. Men eftersom det inte varit så viktig har vi inte alltid med den. Får bli ändring på det.

Nu har vi alla här hemma ätit och jag väntar på att klockan ska bli sju så är det dags för Projekt Runway. Efter det ska jag ta tag i disken, har ju lite grann eftersom jag fick ställa mig och göra köttfärsås imorse :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0