Jaha

Ja den här dagen har också börjat. För flera timmar sedan men i alla fall :-P

Det finns inget idag som jag orkar göra. Tack gode gud att jag diskade igår, får göra det ikväll också. Peter är ju inte borta mer än till i kväll max så då får jag hjälp med att han tar Charlie när jag diskar.

Nu ska jag dricka kaffe och försöka vara så levande jag kan vara. Förstår inte hur jag kan vara så trött, fick sova ordentligt och allt det där. Förstår inte hur jag ska orka sen när Charlie klättar, ålar, kryper och går. Men men, det löser sig väl. :-P

Kommentarer
Postat av: Helena

Tack :) Har kollat där men hittar inget på sommaren tyvärr :(

2010-02-08 @ 14:10:19
URL: http://leaahsbox.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0