Jaha

Min sambo sitter i soffan så det var väl tur jag inte åkte till Boda ;-)

Var till grannarna förut och Charlie blev jättegnällig och var en riktig pruttmaskin, så det var massa gaser i magen. Och när jag sitter där somnar han i min famn. Kände att det var lika bra, kunde ta en sen natt bara han var nöjd. Sen vaknade han och då gick vi hem så han fick sista flaskan med välling och sen somnade han inom en kvart efter att vi borstat tänderna så det gjorde inte så mycket att han sov hos grannarna :-P

Mamma kommer fortfarande förbi en sväng imorgon, dock inte lika länge som hon tänkt eftersom Peter är hemma. Det blir skönt, har inte sett mamma på två veckor. Blir också fortfarande en sväng till pappa trots att Peter är hemma. Blir skönt att träffa honom också. Kan ju inte direkt klaga, min familj ställer upp för mig när det blir såhär, och vi vet ju inte, det kan bli så någon annan gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0