ICA

Nu har vi varit till affären. Det måste se kul ut när jag är ute och går med barnvagnen. för jag har två alternativ:
* Ha suffletten uppe eller vad man säger. Då lutar sig charlie fram och jag är livrädd för att han ska ramla ut vid minsta lilla gupp och nu när det är snö är det rätt många gupp
* Ha suffletten nere och han lutar sig ofta tillbaks för han ser i alla fall.

Jag kör på alternativ nr två. Det är bara det att jag ser inte många andra göra så, därför funderar man ju på vad folk tänker :-P Men det skiter jag egentligen i för jag vet vad som är bäst för Charlie. Och han tycker verkligen inte om att bara se det vita innertyget på suffletten. Så då får han se den förbannade snön, lyktstolar och allt det där :-P

Köpte ingredienser till att göra paj, så gör jag en normalstor paj och har både idag och imorgon. Slippa stå med matlagning i morgon, det gillar vi :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0