ICA vs Pekås

Skulle handla lite inför mitt kalas igår. Började med att gå till ICA, men deras chokladbottnar gick ut förra året (är ju iofs inte länge sedan) men därför gick vi till Pekås istället. Detta hade inte dom som jag skulle vilja ha:
* Chokladbottnar
* jordgubbsmousse
* Dumle

Jag har aldrig varit med om en affär som inte har dumle! Men Peter får fixa det istället. Istället för jordgubbsmousse köpte vi frysta jordgubbar. Då man kan dekorera också. Blir ganska lite fika ändå när jag fyller år. Detta kommer det att bjudas på:

* Gräddtårta med dumlefluff och jordgubbar
* Chokladtårta med choklad ;-P
* Dumlekakor

Det får räcka där :-P

Kommentarer
Postat av: Lindah

Jag brukar göra jordgubbsmoussen själv blir super gott. Mmmm nu rikgit längtar jag tilkls Samuel fyller år. Då blir det tårta med vaniljkräm och jordgubbsmousse mmmm

2010-02-11 @ 10:38:45
URL: http://www.grodfamiljen.se/
Postat av: Anna Johansson

MUMS :D

2010-02-11 @ 16:50:00
URL: http://annaelisabethjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0