God morgon god morgon

Charlie vaknade för 45 minuter sedan så nu har han ätit frukost, fått ny blöja och borstat tänderna. Dock inte helt i den ordningen. Han har en biologisk klocka som aktiveras mellan 8:00 - 9:00. någon gång under den timmen vaknar han. Men jag är inte bitter, jag är supernöjd. Fungerar superbra att gå upp den tiden :-) Skulle nästan vara villig att ge en av hans timmar till er som har problem med barn som vill gå upp klockan 5 på morgonen.

Öhm, Peter la inte in chokladbollarna i kylen igår så nu ligger en på golvet. Jag skyller på katterna. får nog slänga den nu :-P

Charlie var snäll och hjälpte mig igår när jag gjorde chokladbollarna. För samtidigt som jag gjorde dom skulle Peter städa så jag hade honom i gåstolen i köket. Smeten gör jag såklart med elvispen, trots att Malyn säger att man inte ska göra så. Då hjälpte Charlie mig att hålla upp sladden, men det negativa med det var att han ibland drog ut sladden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0