Go Charlie

Charlie har fått ligga en massa på golvet idag. Och det är magläge som gäller. Har han bestämt. La honom på rygg, dröjde inte länge innan han var på mage. Bra det, för han ska inte ligga mkt på rygg med hans sneda huvud. Åla kan han inte, inte framåt i alla fall, men han han vrida sig eller hur man säger. Men man får inte begära för mycket, han har ju precis börjat bemästra att lära sig. Men jag är en elak mamma som lägger sakerna en liten bit bort ;-) Så man ska göra, annars lär han sig ju aldrig :-D

Snart dags att bege sig mot komunhuset :-D Sen babycafé, har ju inte varit där på ett tag nu. Superbra att det alltid sammanfaller med att Peter jobbar. Då har jag oftast lite tråkigt. Fast det är bra att han får jobba, han blir mer harmonisk. Nu är ju Peter alltid harmonisk, men han har varit mkt uttråkad. Jag klarar av att vara hemma mer än han gör.

Nej nu ska jag sluta svamla och ta tag i mitt liv :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0