doktor avklarad

Idag har Charlie varit till doktorn angående huvudformen. Remiss skickad till röntgen. Det är remiss på remiss känner jag. Jag vill bara veta NU vad vi ska göra osv. Men det känns lönlöst. Vi får samma tips om och om igen: "Vänd sängen" eller "rulla en handduk under lakanet så han inte kan ligga åt det hållet". det funkar inte.

Finns en kudde jag tänkte vi skulle testa. jo men tack så mkt, bara upp till sex månader. Det är som en stoppkloss åt båda hållen, så han ligger på den sidan man vill att han ska ligga och han kan inte rulla till mage och inte till rygg. Men nu är han såpass stark att han tar sig ur den.

Ska i alla fall till röntgen och se om det är så att två plattor börjat växa ihop. Men det är tydligen ytterst ovanligt så det tror vi inte. men det känns så dumt att alla bara säger att det ordnar sig. Är det därför det bara blir värre? Han kan ju inte ligga på den andra sidan.

Kommentarer
Postat av: Giia

Kanske kan testa att säga; Jag HOPPAS att det ordnar sig. Det låter mycket bättre för min del, eftersom att jag inte vet vad det innebär och vad man kan göra åt det. Så jag håller mig till hoppas, istället för att säga att jag vet. Så, återigen. Jag HOPPAS att det ordnar sig!

2010-02-05 @ 18:43:34
URL: http://idagabrielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0