Dagens sötaste x2

Alltså, jag vet att jag tycker att min son är söt jämnt, men två av som sötaste sakerna idag är trots allt dessa två saker:

1. När han ler och man ser hans två undertänder. Finns inget sötare än när man ser ett barn le och dom inte har alla tänder :-)

2. Han får numera leka med alla måttskopor vi fått till ersättningspaketen (eftersom man använder 1 och har 412 typ). Så fort man ger honom en sån så får han världens största leende. Lättroad javisst!

annars är han ju som sagt söt hela dagen varje minut, men just vissa tillfällen är han ännu sötare. Han har ett riktigt charmleende som jag tror kommer bli ett problem framöver. För han lär ju snabbt lära sig att vi tycker det är supersött och varje gång vi säger nej till något kommer ha le. Han har redan lärt sig, för han använder sig av det när han ska sova för natten. därför tittar jag inte på honom när jag ska söva honom ;-) Nej men som sagt, det kommer bli tufft att försöka stå emot det där leendet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0