dagens kommande bravader

Nu har vi varit vakna en timme. Charlie har fått frukost och allt det där. Idag ska vi först till komunkontoret och lämna in dagisansökan, sen ska vi på babycafé.

Blir så trött på komunen. Kollade deras hemsida och det stod att man ska tidigast lämna in ansökan sex månader innan dom ska ha platsen. Det blir ju nu i februari. Men sen när jag var på babycafé och dom hade information om dagis så sa dom att har man inte sökt än och ska ha i agusti är man sent ute. Bara för att jag följer vad dom säger är jag alltså sent ute!

Men annars är jag nöjd. Charlie ligger på golvet och leker och är nöjd över det. Jag kan inte lämna honom på golvet för att t. ex gå på toa, då blir han upprörd, men är jag i närheten går det bra att leka på golvet. Jag vet att jag la honom på rygg, nu ligger han på mage :-) STOLT MAMMA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0