Dagen

Anna skrev en statusuppdatering på Facebook att Lukas sagt att Charlie skulle komma. Då tyckte vi att Lukas faktiskt kunde få rätt. :-) Det bjöds på mat :-D Sen satt vi lite framför TVn och allt det där man gör. Sen blir både jag och Anna sugna på godis så hon och jag åkte till Coop och köpte godis. Då passade jag på att köpa två böcker till Charlie. Dom är i typ skum. Han fick leka med en sådan hos kusin i söndags och tyckte om den och då tyckte jag han kunde få en egen. Så han fick två ;-) Handlar om Barbapapa, Barbamama och deras barn :-)

Sen fick vi ta och åka hem och här sitter vi nu. Charlie sover sen ett tag tillbaka. Idag ville han inte somna hos mig, nej han skulle sova hos pappa. Här finns inga sömnmetoder inte. Har inte hjärta nog för sånt :-P Fungerar inte heller tror jag. Vet inte hur vi ska få Charlie att somna själv. Tror för mkt händer nu för att han ska kunna slappna av tillräckligt.

Peter spelar GTA och här sitter jag. Funderar på att gå och lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0