bilder

Nu kör jag ett race en bilder igen :-D


Charlie ligger på golvet och ser på TV


Sen leka lite :-D


Tugga snöre är namnam


Tårta nr 1. Fylling är mixade jordgubbar och dumlefluff. Dekorerad med grädde och dumlefluff. Och dumle som ni ser ;-) Smakade aldrig denna med Peter sa att den var god. (ni förstår, jag tycker inte om grädde men gör gräddtårtor)


den tårtan jag misslyckades med. ena lagret är krossade jordgubbar och sen är andra lagret och övre delen täckt av chokladglasyr. Bara det att den ska nog göras på "riktig" vispgrädde, inte lång hållbarhetsgrädde. Därför stelnade aldrig hela och jag gjorde för mkt. Men felen var bara estetiska, god var den :-D Dekorerad med dumlefluff och jordgubbar. Jag hade inte tålamod till att spritsa fint på den här ;-)


Charlie har ett allvarligt samtal med fasters paljettop :-D

Så, det var bilderna för idag det :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0