Attans

Glad över att jag inte är ensamstånde mamma i alla fall. Hur tusan skulle jag klara det? ska gå till centrum sen för att handla lite. Det måste jag göra innan Peter kommer hem, vilket betyder att jag måste ta med Charlie. Vilket betyder att vagnen ska upp från källaren och allt det där. Det är vid dom här tillfällena jag är glad att jag har Peter. För med när han är hemma behöver ju bara en av oss gå (och det är oftast han) och då stannar den andra hemma med Charlie. Superskönt. Dessutom tycker Charlie inte om att få på sig overallen eller att ta av den så därför är det inte så kul att klä på honom overallen för att bara gå till ICA.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Min mamma har varit ensamstående nästan hela mitt liv och det har gått galant. :)

2010-02-26 @ 13:47:41
URL: http://jomabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0