Attans x2

Jaha, ensam hela helgen. Det är ju positivt för det innebär pengar, men negativt för jag är ensam med Charlie och grannen skulle jobba hela helgen så jag kan inte våldsgästa henne heller. Men jag fick mamma till att komma hit någon timme imorgon, sen ska jag ringa pappa sen och höra om jag får våldsgästa honom på söndag. Det får jag säkert :) Skulle kunna åka hem till mamma men det blir lite knepigt med att det är ganska dyrt att åka tåg och sen skulle katterna riva hela lägenheten och lite till om dom skulle vara själva hela helgen :-P Så jag gör vad jag kan helt enkelt av det jag har :)

Men vem fan ska äta kakan jag bakade? Om jag gått upp 3 kilo till nästa vecka vet ni ju varför :-P Just nu inväntar jag att Charlie ska bli hungrig så han får mat, sen ska vi ta en tripp till ICA. Sen får vi se vad som händer :) Jag kan ju alltid städa, då har jag något att göra HELA helgen :-P

Charlie har varit lite gnälligare idag än han brukar, men ingen hosta och heller ingen feber. Läkaren sa att vi skulle komma tillbaka om han fick feber och det har han inte fått. Skönt. Äter med god aptit. Frågan för om han inte kommit in i en tillväxtperiod nästan. för just nu går det max 2½ timme mellan målen och oftast brukar det vara 3 timmar och då har han inte gnällt innan utan det är jag som bestämt att han ska ha mat :-P Han måste få med 3 timmars mellanrum max för annars äter han sista målet till 22 och sen sover han till 10, sen nästa dag äter han sista vid 23 och sover till 11, ni fattar va? däremot, ger vi med 3 timmars mellanrum så somnar han runt 19-20:30 och sen sover han till runt 8-9 vilket passar bra :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0