alvedon

Alla tjatar om att Alvedon är bäst i suppar, men jag har aldrig testat det. Däremot kom jag fram till igår hur man bäst ger Charlie alvedon. Vi brukar ge i medicinspruta och så kommer jag alltid på det EFTER han ätit. Igår fick han alvedon hos Tommy och tommy hade bara en doseringssked. Tänkte, det får bära eller brista. Det gick superbra. Han sörplade i sig allihopa fort och blev arg för att det var slut. Men då var det mest för att det var jämnt innan han skulle ha mat så då gjorde jag iordning ersättning och sen var allt frid och fröjd.

så jag ska fråga efter en sån där sked nästa gång jag är till apoteket. Kan ju förstå att man hellre får det på det sättet än att man får det insprutat i munnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0