Uppgradering av byrå

Jag trodde vi hade en bra storlek på byrå. Tydligen inte. Charlie har en hel låda full med byxor, och då ligger ändå många par i tvätten. Tur att några par kommer hamna i ombyteslådan på dagis ;-)

Blev lite smått irriterad idag på jobbiga människor. När jag blir irriterad så vill jag göra något (plocka, diska osv). Så jag satte mig och gick igenom Charlies byrå. Insåg att den blev rätt tom och tyckte det var knepigt då vi får massa kläder hela tiden. Så gick in i garderoben och kollade. Aha, där stod en kasse med storlek 86 kläder. Charlie hade ju 74/80 när jag gick igenom kläderna från Anna och Lukas. så helt plötsligt hade han massa kläder :-) Det enda jag "behöver" köpa är lite fler t-shirtar. Speciellt med tanke på att dom är ju lite tunnare och slits lite fortare.

Men har sagt till Peter att han ska stoppa mig om jag vill köpa fler byxor ;-) Och långärmade har han nog en perfekt mängd av :)

Ganska härligt, Charlie har en full byrå och vi har inte betalat mycket för det :-) Skönt när man får kläder av nära och kära. Sen att dom har liknande stil som man själv är ju inte så dumt det heller :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0