Tankar som snurrar

Förlåt alla stackars bloggläsare för mitt tjat. Men jag känner nästan ångest nu... iom att han gallskrikit så idag tycker jag det verkar som en allergi (ja jag ska ringa BVC imorgon) och då finns typ bara tre alternativ. Charlie äter en normal dag:
* smörgås eller välling till frukost. Beror på dagsformen
* Lunch (burk)
* ev mellis (har blivit svårt att få ihonom mellis så vi brukar inte ge det så ofta)
* Middag (lagad eller burk beroende på tid)
* välling till kvällen

Alltså det som han utsätts för så "regelbundet" som han skulle reagera på så starkt är mjölk (finns ju i brödet ibland och i vällingen), gluten (finns i allt han äter typ) och tomat (för tydligen ska det vara tomat i varenda jävla barnmatsburk). Kan ju alltid hoppas på tomat...

Får se vad BVC säger imorgon... Men jag ser ju ett liv framför mig där jag antingen får leva på laktosfri kost eller potatis och ris...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0