Sjuklingen

Nu är Charlie inte så sjuk längre, men vi har ju fortfarande problem med hans mage. som vi haft sedan den 7:e juni. Och sjukvårdsrådgivningen sa ju till oss att kontakta VC nu idag. Så då gjorde jag det. Men tyvärr kunde han inte få komma till Gripen eftersom han inte är skriven där ännu. så vi testade att ringa till Skoghall och dit var han välkommen. Om en timme ska vi vara där och träffa en läkare som förhoppningsvis ska ta reda på vad problemet är. För första gången sa någon faktiskt "Det låter ju som att någon borde kolla på er son". Och det lät nästan som peronen tyckte att han skulle blivit kollad för läääänge sedan, men vad ska jag göra? Jag har följt vad alla har sagt till mig. Kanske skulle man ha ljugit lite och sagt att det är svårt att få i honom vätska? Kanske hade vi fått träffa en läkare tidigare då? Det verkar ju inte som att ärlighet varar längst just i det här fallet.

Så nu ska vi snart åka till skoghall. Sen ska vi till gripen och lämna in papper. Tycker ju egentligen att han automatiskt borde blivit skriven där med tanke på att han är skriven på BVC där, men jaja.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan han vara glutenintolerant då? då blir man kass i magen, dock förklarar det inte febern. i vilket fall som helst bruklar jag ge theo extra fibrer om han är lös i magen. brukar funka för oss iaf.

2010-08-09 @ 14:22:54
URL: http://dorisnova.blogg.se/
Postat av: Zarah

2010-08-10 @ 11:22:48
URL: http://fluflu.blogg.se/
Postat av: Zarah

Kolhydrater, majsvälling, risstärkelse. Finns massor som hjälper mot lös mage.



Om han äter för mycket fibrer kan han bli lös i magen då det sätter igång magen, äter han för dåligt med kolhydrater likaså.

2010-08-10 @ 11:23:52
URL: http://fluflu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0