Så e de!

Bröllopsbloggen har blivit lite lidande nu på senaste men jag har inte tid att planera just nu (därför vi bokat ett datum så långt fram, så man ska ha tid att inte ha tid). Vill ni kolla in den iaf finns det en länk i min länklista.

något konstigt har hänt med mig. otroligt konstigt är det. Jag diskar stup i kvarten! Och vad skönt det är! idag har jag diskat efter frukosten och efter lunchen och det tar typ 10 min per gång. Så det tar lite längre tid sammanlagt men det är inte jobbigt. Får se hur länge det fortsätter.

Charlie ligger och sover plutten. Vi har precis klippt hans hår. Jajamensan, det har vi. Ni får säga vad ni vill men så är det. Vi resonerade som så att håret kommer bli för långt under vintern. Då är det bättre att kapa det nu och sen slippa klippa i vinter (för det blir ju en jäkla omställning om man helt plötsligt inte har hår när det är -10 grader ute).

Det är typ vad som hänt idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0