Önskelista!

Kan börja med: På vårdcentralen så kollade dom öronen och halsen på Charlie. Inga fel. Sen lyssnade hon på hjärta och lungor och det var heller inga fel. Magen kändes också bra så nu idag ska vi lämna in ett avföringsprov för att dom ska kolla om han bär på en bakterie. Annars kan det beror på en allergi. Men det skulle jag i såfall prata med BVC om.

Jag har gjort en liten önskelista, jag vet att ingen som läser bloggen kommer att ge mig detta men jag ville ändå formulera den i ord:
* Ny spis. Vi har TVÅ fungerande plattor. Tyvärr blir det väldigt dyrt då vår spis måste vara låg och bred.
* Diskmaskin. Den ska vara smal och låg också lite krångligt :P Men ja, spis är prio 1.

Vi börjar så än så länge :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0