Nu drar det ihop sig

om en vecka börjar Charlie skolas in på dagis! Måste ringa till dagis sen om dom vill att man ska komma på något möte eller så innan. Plus att jag kan lämna in preliminärt schema nu om dom vill...

Och om två veckor börjar jag skolan! Oj då! Ska gå in sen på csns hemsida och lämna studieförsäkran så jag får csn-bidraget samma dag som jag börjar skolan. Inte för det spelar någon roll... Den här månaden får jag nästan lika mycket pengar som Peter eftersom jag får mammapengen i förtid (man får från den 21-20) och sen får man csn i förtid och man får lite extra iom att man börjar terminen (man får extra i agusti och i  januari och så får man mindre i juni och december).

Men iaf, nu är det sista veckan! Ska försöka göra så mycket som möjligt av det, leka i lekparken och gå till mariebergsskogen och allt det där. Sen mycket myyyyys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0