modell för en dag

Igår var jag och Anna iväg på Modell för en dag med Model Lab. Vi kom in till stan ganska tidigt, en timme för tidigt. På stan hade dom vad jag tyckte var en stor häst, men det var tydligen nästan en ponny enligt anna :P Den hade iaf stora hovar. Det var någon värmlänsk matmarknad eller något. Alltid lika kul när man ser getosten från Högboda :)

Vi åt en varsin baugette innan vi begav oss bort mot Statshotellet. Lite tråkigt var det för vi fick vänta två timmar på att bli sminkade. Sen rullade det på fort. Men dom hade sagt att det skulle ta fyra timmar och det tog precis fyra timmar! :) När vi såg prislistan var vi inte sugna på att köpa bilderna längre... 550 kr per bild var lite väl saftigt. Visst, jag förstår att det kostar osv, men det passade inte min plånbok. Och som Anna sa om bilderna: "Dom var väl fina, men jag gråter inte över att jag inte kan köpa dom". Men en kul upplevelse var det och hade jag haft pengar hade jag nog köpt 2-3 bilder :)

Sen åkte vi hem till Tommy där min sambo och son var. Charlie brydde sig dock föga om att jag kom. ALLA andra var intressanta. Men det blir väl så, han är med mig hela dagarna...

Idag ska vi på kalas :-) Mamma som fyller år.

Kommentarer
Postat av: Anna Johansson

Det var toppenskoj igår :P De får vi göra om någon gång.

2010-08-22 @ 12:27:25
URL: http://annaelisabethjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0