Lördagen

Innan lunch på lördagen hände typ inget alls. Vi åt vår frukost, kollade barnen när dom lekte osv. Däremot, lagom till att prinsarna somnat så kom Thors mormor och hon skulle köra mig och Giia till babyland. Eller ja, hon skulle med för att alla inte fick plats i Peters bil och det blev för jobbigt att ta bussen. För nu skulle vi äntligen till leklanden.

Så vi åkte till babyland, som giia sa låg vägg i vägg med leklandet vi skulle till. Notera ännu en gång, lita inte på henne och avstånd. Vägg i vägg är 2,5 km att köra. I alla fall. Där hittade jag min sittdyna till vagnen:


Så den köpte jag. Sen åkte vi till Leklandet där pojkarna väntade. In och busade lite. Insåg ganska fort att Charlie var för liten egentligen så han lekte mest i en inhägnad med lite plasthus och så. Där släppte det på riktigt. Då gick han hur mycket som helst och för varje steg så såg man hur glad han var.

Sen åkte jag, giia, giias mamma och Thor till Willys och handlade ingredienser till tacos medan pojkarna gjorde iordning köttfärsen. Sen blev det tacos till middag. Ungarna somnade, vi spelade sällskapsspel. Tack och god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0