Jobbigt värre

Peter och jag är väldigt bortskämda. Charlie sover otroligt bra, och jag är medveten om att det är få förunnat. Däremot vill ni veta det negativa med det? Vi har inte en aning om hur vi får Charlie lugn när han vaknar i panik. Peter lyckades tillslut luska ut det. Man ska ha honom i famnen, sjunga för honom och lägga honom ned när han lugnat sig. Sen sitter man brevid en stund. Vill ni veta något ännu värre? Om det här händer om en månad fungerar inte det där längre ;) Han ska ha olika sorters tröst varje gång och man kommer aldrig på det.

Känns som det kommer bli en lång natt. Men Skam den som ger sig, har sagt åt Peter att han ska väcka mig vid sex. För det kommer snart vara så att jag måste gå upp då. lika bra att vänja sig. Funderar faktiskt på att lägga mig nu. Vet ju aldrig vad natten har att bjuda på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0