Jobbig natt

Lagom till att jag la mig, vilket var precis efter jag bloggade, så vaknade Charlie. Då fick han komma in till oss. Där somnade han ganska fort. I och för sig vaknade han flera gånger inom loppet av en halvtimme, men sen sov han till fyra.

Peter skulle väcka mig vid sex, men jag tror han glömde bort det. Eller så sa jag att jag var vaken och somnade om :-P Vet inte riktigt vilket som stämmer.

Charlie ska till dagis idag. Och eftersom jag missuppfattat BVC tiden ska vi dit idag med. Funderar på att gå en promenad med Charlie så han får sova i vagnen. För jag ska hämta honom klockan 12 och vi ska vara på BVC 13:30. Så det får nog bli en promenad, annars får han bara sova en timme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0