Intet nytt

Charlies mage är precis som vanligt... För ja, efter 2 månader så är det väl vanligt. Bajs bajs bajs. Får se vad provet visar. Skulle ringa i slutet av veckan så.

Mina misstankar är:
* Bakterie i magen
* Glutenintollerant
* Laktosintollerant (eller mjölkproteinallergi)
* annan allergi
* Eller oförklarlig barndiarré

Tyvär stämmer INGET riktigt in. Förutom bakterie då. För skulle han vara gluten eller laktosintollerant skulle han vara gasig och gnällig över magen. Skulle han ha någon annan födoämnesallergi skulle han ju fått röda prickar runt munnen. Så ja, jag vet inte ett dugg. Men som sagt, vi får se provet. Visar det inget får jag ringa till BVC och be om att få komma in för att prata om ifall det kan vara en allergi. Man ska ju kunna göra pricktest eller så kanske det finns något annat test. Jag är glad att bollen är i rullning i alla fall...

Vi har haft tur i alla fall, han har blivit röd i rumpan en enda gång under 2 månader. Iofs, nu är det ju lätt att byta blöjan i rätt sekund för just nu är det direkt efter han äter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0