Hur tusan ska man rösta?

För första gången i mitt liv får jag rösta i riksdagsvalet. Och hur tusan ska man rösta då? Jag vet att jag ska rösta rött, men vilket av partierna? Usch vad jobbigt det blev. Jag har alltid hållt på VP så man kanske borde fortsätta med det? Men jag vet inte om jag tycker om Lars Ohrly. Vet iofs inte om jag tycker om Mona Sahlin heller. Usch vad jobbigt det blev... Men jag kommer inte rösta blått, inte på MP och inte på sverige demokraterna eller piratpartiet. Heller inte blankt. Så ja, jag har två val. socialdemokraterna eller vänsterpartiet. Funderar på att gå ned till torget när det börjar närma sig och prata med dom i valstugorna. Eller så borde jag köra på VP eftersom man aldrig ska tro på vallöften.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0