Hmm

Det blir nog inget dop för Charlie imorgon. Han verkar inte allt för pigg. Även om det vore kul att vara med så är jag ju mamma nu. Vilket betyder att jag måste sätta Charlies behov först. Och han skulle nog inte må bra av att gå på dop. Pappa får åka själv han, det går det med.

Min mamma sa en gång: "Gud ger en inte mer än man klarar av" eller något sånt. Väldigt klokt sagt. Men stämmer det så har gud inte höga tankar om mig. Jag har förstått, för väldigt länge sedan, att jag har en relativt lätt och enkel pojke att göra med. Det enda som varit ett problem är att få i honom vätska, men det blev bättre nu med den nya pipmuggen. Jag kan aldrig säga till någon som har det jobbigt med sömnen eller så "Jag vet hur det känns". Peter och jag har haft otroligt tur. Och det är nog bra det eftersom jag är mycket själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0