första dagen avklarad

Första dagen avklarad som sagt. Oj vad han sket fullkomligt i mig. Typ som: "Jaha mamma, är du också här?". Tyvärr slog han sig lite, men sånt händer.

Fick med mig massa papper hem att fylla i. T. ex telefonnummer och så. Sen fick vi även med ett släktträd att fylla i för portfolion. Då märks det vad dåligt man känner sig sambo :P Fast ändå inte.
Jag: Peter, vad heter din morfar?
Peter: Anders. Det är därför jag heter det i mellannamn.
Jag: Ja just det ja... Vad hette din farmor då?
Peter: Anna, det var därför vi hade det som mellannamn om det skulle bli en tjej.
Jag: Ja just det ja...
(namnen är inte rätt. Vissa saker behöver inte hela sverige veta ;) )

Så ja, jag hade kunnat om jag tänkt ;) däremot har jag inte en blek om vad min morfar hette. Lite lustigt. Nu ska jag dricka kaffe! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0