favoritleksaker

Igår var Charlie helt fasinerad av duplot på förskolan. Idag gick han halva tiden runt med en leksakskniv i varje hand. Sen bytte han till att ha en "kaffekopp" och en leksakssked. Han lyckades till och med få i sig bananskivor med det i händerna. Imponerad! Men det var inge roligt att försöka få honom att släppa dom ;-) Han är alltid lite ledsen när han ska gå hem :P Och här hemma fick jag kämpa för att hålla honom vaken ;-)

Imorgon ska han vara där ensam mellan 9:30-11:00 och sen torsdag är det mellan 10:00- 12:00 och fredagen blir 09:30- 12:00. Dom två dagarna ska han äta lunch där och jag ska själv välja om jag ska vara med eller inte. Jag tror hon han klarar det där själv så jag vet inte ännu. Ska höra vad personalen anser imorgon.

Kommentarer
Postat av: Baso

Hahaha! Far sin upp i dagen!

2010-08-24 @ 15:38:17
URL: http://www.baso.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0