Duktiga killen

Charlie vägrade att äta. Då behövdes det hem lite saker, köpte babyjuice så han får i sig mycket vätska, lättdryck för den är åtminstonde inte så söt (sen är iaf den från hemköp helt utan sötningsmedel, alltså bara socker) och något gott att knapra på. Så han fick lite kakor. Ja, det finns nyttigare saker att äta, men hittade inga majskrokar och i kakor finns ju liiiite energi i alla fall.

När vi kom hem så fick han testa att krypa upp för trappen. Jag gick så klart bakom, men efter fem minuter så var vi innanför dörren och jag hade inte lyft honom mer än ur vagnen ned på golvet.

En man i blå trikåer stoppade mig på torget och tyckte att kärnkraft var skit så jag skrev på en namnlista. Jävlar vad jobbigt det är att försöka fokusera på vad någon säger när han har en blå stor hatt på sig och blåa trikåer.

Kommentarer
Postat av: Anna Johansson

Haha honom såg ja, undrade vad de var för jeppe :P Nu fick jag ju svar på de.

2010-08-13 @ 21:54:09
URL: http://annaelisabethjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0