Dagen till ända

Sambon är inte hemma än, men vad gör det? Efter en vecka tätt inpå varandra är det faktiskt lite skönt. Charlie höll på att somna sittandes på golvet vid 18-tiden. INTE tillåtet. Försökte hålla honom vaken. Då ringde mamma och sa att hon ville ha kaffe. Sa till Charlie: Nu kommer mormor. Då följde han med i köket och kollade på när jag gjorde kaffe, sen tyckte han att vi skulle vara i hallen. Han satt där och pratade med mig en massa. Det var verkligen som att han väntade på mormor. Och när mormor kom fick hon ett väldigt välkomnande. Han satt i hennes knä och åt lite bulle (till en febrig unge är all "mat" bra mat!) och var super gosig. Sen ner på golvet, gå några steg, vända och gå tillbaka för att gosa in sig i benet på mormor. Så jag tror minsann han saknat henne :-)

Men nu sover han plutten. Febern är inte lika hög idag som igår, men han är ibland märkbart påverkad. Men sen har han ju sina stunder då han är PRECIS som vanligt också ;) Man får vara lite dålig när man har diarre och feber. På tal om det, jag har bytt EN enda blöja idag med bara kiss. Och då har jag ändå bytt ofta. Roligt värre :P Men vad gör man inte för sin lilla prins? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0