Dagen än så länge

Gick upp tidigt imorse, typ halv sju för halv åtta går bussen härifrån. Lika bra att ta en direktbuss istället för en till stan och sen en till Uni. Det jobbiga är att nästa vecka måste jag gå upp ÄNNU tidigare för jag ska hinna göra iordning Charlie OCH lämna honom på dagis ^^ Men men, finns dom stackarna i klassen som åker från Torsby och då får gå upp runt 5. Så ja, det finns dom som har det värre.

Hade samhällskunskap på förmiddagen. Sen fick jag vänta på läraren för att kunna prata med honom om studieintyg som jag måste lämna till dagis.

Men nu är jag hemma. Egentligen ska jag väll läsa, men jag har redan läst lite i boken och jag kan läsa ikväll istället. Skulle jag läsa nu skulle jag ändå inte förstå något ;-) Så nu ska jag mysa med min pojk som inte saknat mig ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0