dagen

Självklart är det bajskalas den dagen jag lovat Peter sovmorgon... Hmmm. Men tillslut fick jag be Peter om hjälp iaf, men sen fick han gå tillbaka till sängen :-P Gjorde snabbvarianten och duschade Charlie. Enkelt och bra. Sen åt vi lite frukost innan jag plockade i tvättmaskinen.

Klockan tio väckte jag Peter för att hinna diska innan lunchen. Sen gjorde jag lunch, blev enkelt idag, köttbullar och makaroner :-)

nu sitter han, 25 år gammal, och spelar tv-spel. Vissa växer aldrig upp ;-)

Charlie sover och jag ska nog dricka kaffe tror jag. Sista dagen innan skolan nu. Så i kväll måste jag lägga mig tidigt :-) Skönt dock att jag inte börjar förens klockan tio imorgon :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0