Dagen

Idag fick jag sova ända till klockan 9 för Peter var hemma och väntade på att bli inringd. Alltid skönt med sovmorgon. Peter blev aldrig inringd så det var en hemmadag för honom idag. Jag fixade lunch till oss allihopa och pysslade med disken under tiden (jag har ett system när jag diskar, don't ask). Sen när vi ätit fick Peter lägga honom när jag diskade (innan hade jag bara sorterat den). Sen tog jag och Peter det lugnt medan Charlie sov.

Sen när Charlie vaknade gjorde vi oss i ordning för att gå till Mariebergsskogen. Vi började med att se på alla djuren. Tydligen ger man inte längra nappen till grisarna, nu är det en stor kanin i den hagen istället. Charlie tyckte underlaterna var intressantast. Men den ena illern tyckte Charlie var väldigt intressant :-)

Sen fick han leka lite i sandlådan innan vi gick hem igen :-) Sen blev det en lugnt kväll. Först blev det mat och sen lite gos och bokläsning innan han skulle sova :-)

Igår fick jag på något sätt virus i min dator. Det är ett virus som ser ut som ett virusprogram men som blockerar allt annat. Min kära broder ska komma och titta på den imorgon. Men jag vet inte hur jag fått viruset... Det går ju tydligen virus på FB, men jag har inte försökt installera någon unlike knapp eller sett bilder på en tatuering. Så ja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0