Dag 3

Jag sitter nu hemma. Telefonen alltid med mig. Min son är själv på dagis! Trodde faktiskt vi skulle få bakslag idag för han sov inte alls bra inatt och han var jättekinkig i morse. Men han fick med sig snutten, och så fort han kom in i lekrummet släppte han den och lekte på. Så efter tio minuter fick jag säga hej då och nu sitter jag här. Har satt på kaffe och shoppat regnkläder och strumpor. H&M har clubdag idag så det blev billigt och bra. Har ju helt glömt bort att man behöver regnkläder. Men det är dubbelstorlekar så jag hoppas han kan ha det till våren också. Röda fick det bli, skulle egentligen haft ett rött set och ett blått set, men dom blåa byxorna var restade. Men det är lika bra med rött, syns bättre och om dom skulle vara hela kan ett eventuellt syskon ha dom. Oavsett kön. Röd är en bra färg så sett :-) Och strumpor behövs ju ALLTID. idag kommer nog Peter hem också.

Peter blev så glad igår när Charlie pratade med honom i telefon :-) Men vad ska jag hitta på nu i en timme? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0