Dag 3 fortsättning

Imorse var Charlie väldigt kinkig som sagt, och jag trodde det skulle bli bakslag. Gick och hämtade honom. Han kunde inte brytt sig mindre om att jag kom. Nej jag var inte intressant :P Sen när jag tog på honom jackan ville han inte vara med längre. Han var ju supertrött så jag förstår honom. Gick dom fem minutrarna hem. Han somnade :P Sen fick han en flaska välling, hade inte kunnat på i honom något annat. Och nu ligger han och sover :-)

Sen ska vi iväg till BVC :-) Och imorgon ska jag lämna honom klockan halv tio, göra samma som idag, vara med i fem minuter sen gå hem. Sen ska jag sitta och vänta i hallen medan han äter lunch där :-) ska nog gå jättebra :-) Sen ska jag ha med ytterkläderna imorgon så han kan följa med ut, tänkte inte på det idag. Man kan ju inte minnas allt.

Hoppas regnkläderna jag beställde kommer fort, tycker synd om honom att leka i fleecefodrat :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0