Dag 2

Andra dagen på inskolningen. Hann inte ens få av honom jackan innan han var i lekrummet. Jag fick sitta på en stol i köket. Och Charlie betedde sig som han alltid gått på förskolan ;-) Det enda roliga med att sitta på en stol i en timme är att alla berömmer Charlie hela tiden ;-) Dom skojjar om att vi redan tjuvinskolat honom ;-) Sen frågar dom hela tiden om vi lämnat bort honom ofta så det är det som gör det... Men så mycket har han inte varit hos barnvakt. Jag tror det är alla kalas som gjort det ;-) För är vi på kalas får vi ju knappt stöta i Charlie. Sen bryr han sig inte om vem som tar upp honom osv. Så det är det nog :) Sen fick jag beröm för att vi gett Charlie en sån fin syn på människor (?). Hur vi gjort vettefan, hoppas vi kan upprepa det till nästa barn bara ;-)

Nej men jag tror det dels är Charlies personlighet. Sen gick vi ju på babycafé och öppna förskolan rätt mycket. Sen är det nog som sagt kalsen och så som gjort det ;-) Kul är det i alla fall :-) Och imorgon ska jag lämna honom där. Så får jag pyssla hemma i typ en timme och en kvart ;-) Roligare än att sitta på en stol i alla fall :)

Kommentarer
Postat av: Baso

Vad kul att höra att han har det fint :D

2010-08-24 @ 12:15:32
URL: http://www.baso.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0