Charlies rum!

Sitter och klurar på hur jag vill ha Charlies rum :-) Just nu fungerar det inte, hans leksaker ligger i bananlådor som står på golvet. Så det här tänkte jag som förvaring:


Ikea trofast förvaring. Dom backarna på bilden följer med, men sen kan jag ju byta ut dom om man vill :-) Till en början blir det nog ingen ordning i lådorna, men om ett par år kan man ju ha speciella lådor till speciella saker :-)

Vi ska egentligen få en säng av min syster men jag funderar ändå ganska mycket på den här:



Fint med lite färg :-) Och vi vill ha en "vanlig" säng, ingen växa säng :-D Ikea Kritter :)

Sen har han 3 mammutstolar, men han kommer ju behöva ett bord också. Ser ut som det blir den här färgen :


Alltså Ikea mammut (och ja, det han blivit hack i skivan ;P ) Fast jag vet inte, syrran sa även att lackborden passar bra och då finns det lite fler färger att välja mellan. Det är något jag får fundera på senare, för prio 1 är förvaringen. Han kan ändå inte sitta på dom där stolarna ännu, han ramlar av då :-P

Men ja, det blir ganska blått... Men stolarna är faktiskt mörklila och det gör något bättre :-) Jag vill egentligen ha MYCKET färg. Och inte behöver det matcha heller, det är ju ett barnrum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0