Vi som låtsas att vi skiter i kungabröllopet

Jag skulle vilja säga att jag skiter i det men det gör jag inte riktigt. däremot tycker jag synd om brudparet att dom inte kan få bestämma saker själva. Som det här med överlämningen. So What om hon nu vill bli överlämnad, det vill jag också bli den dagen jag gifter mig. Det handlar inte om att min pappa ska lämna över ansvaret eller ge sin tillåtelse, det handlar om att det vore en fin grej. Ingen skulle bli chokad eller förfärad över att jag vill göra så, varför blir vi då det över Kronprinsessan? Låt henne ha sitt bröllop. Det är EN gång, låt henne ha sitt bröllop.

Däremot känns det knepigt att om jag skulle ha mitt drömbröllop behöver vi spara pengar i flera år innan eller ta ett lån. Pappa Kungen behöver bara be staten om mer pengar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0