Vagn

Som alla vet så har jag varit ute efter en ny vagn. Och det finns en juni-mammortråd från på familjeliv. En av vagngalningarna skriver då att hon nog hittat den vagnen som passar dom bäst, Babyjogger City Mini. Då måste jag ju självklart gå in och kolla. Och vad hittar jag? Jo den väger 7,5 kg, lätt att fälla ihop, blir liten ihopfälld och den är rymlig. Behöver jag säga att jag är kär?


Så ser den ut :-) Suffletten går på något sätt att frigöras så den kan täcka vid fötterna om man vill. Det finns en varukorg, och ytterligare förvaring bakom ryggstödet. Har dock inte kollat om det främre hjulet går att låsa, men aja.

Det är ingen vintervagn, men det gör inte så mycket för vi kommer använda Brion då eftersom den är den mest lättkörda vagnen jag vet i snö. Alla som kört vår vagn har sagt att den är lättkörd så ;-) Och är det sen så att vi får dagis här nere och dom sover i vagnar ute kommer Brion att få vara dagisvagn eftersom den har fullt liggläge. Jag vägrar att släpa upp och ned vagnen för att gå i en minut. Nej nej nej. Sen vill jag inte sälja Brion eftersom vi aldrig kommer få ett bra pris på den eftersom katterna klöst på handtaget och ena hjulet. Då använder jag den hellre tills den faller isär ;-)

Kommentarer
Postat av: Lindah

Vagngalning är mitt mellannamn :-D Du får säja vad du får för synpunkter.

2010-04-02 @ 13:40:06
URL: http://www.grodfamiljen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0