Ta hand om sig själv dusch

Nej nu var jag tvungen att ha lite hemma-spa :-) Så jag började med en varm dusch, sen smorde jag in mig i PartyLites lotion med Jordgubbsrabarbers doft. Mums, då behöver man ingen parfym :-) Sen gjorde jag en vardagssminkning på mig själv. I mina ögon är det en make-up som tar max 10 min, och för mig innebär det:
* Ansiktskräm (Demons and Angels på apoteket)
* Mineralpuder (hade Make Up Stores idag)
* Fylla i ögonbryn (använder Make Up Stores Tri Bow color)
* Blush (även kallat rouge men det kan jag inte stava till ;-) Använder Make Up Stores Metal Cherry)
* Mascara.

Och på tal om mascara, jag har den ultimata mascaran och det är L'oreals Telescopic (ursäkta stavningen). När man lärt sig den är den bättre än ALLA andra. Och tro mig, jag har testat. IsaDora ska också vara bra, men L'oreal får min röst. Make Up Stores funkar absolut inte på mig. Bara klumpar sig hela tiden. Så nej, gällande Mascara så bojkottar jag min favoritkedja :-D

Nu känner jag att jag mår 10 grr bättre, bara av en varm dusch :-) Det är hur jag har ett snabbt hemma-spa :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0