Shopping

Ja jag shoppade ju förra veckan som ni kanske minns. Klicka HÄR för att läsa och se bilder. I alla fall. Jag har oroat mig blå över att jag valde för stora storlekar. HAHA, tur att Charlies storlek inte fanns för allt passade perfekt. Förstår inte riktigt men ja, så är det. För solkläderna var ju storlek 86/92 och dom sitter perfekt. Iof är HM kända för att vara små i storlekarna. Det finns plats att växa om han växer på längden, magen för verkligen inte bli större :) Shortsen var stolek 86 och dom funderade jag på om han ens skulle hina växa i den här sommaren och dom sitter också perfekt och slutar precis där som ska, dvs precis ovanför knät. Så ja, det löste sig ju bra :)

Nu har vi även varit på BVC. 10,8 kg väger han nu. 76,5 cm tror jag det var också. Så ja, han växer. Enligt sköterskan följde han sin kurva precis som han ska så det är skönt. Tyvärr är han ju lite tung att bära på dock :P Sen gick vi in en snabbis på öppna förskolan för att säga hej. Där träffade vi Petra, E, Emelie och Bobo :P Lite kul. Dom var väl typ 4 vuxna på ett barn :) Sen gick jag och Charlie till ICA för Charlie skulle ju sova. Sen gick vi till Bilisten för att hämta ut HMpaketet. Tyvärr fick jag väcka honom där för det går inte in en barnvagn på en mack så är det :) Men sen var det fort hem och ge lunch :D

Hade en annan sköterska idag, fick frågan om en som studerade fick ta undersökningen istället. Självklart, jag vet ju hur det är att studera och jag vet att hon skulle inte få göra undersökningen själv om det inte vore så att hon klarade det. tog upp att Charlie är lite senare än normalt men som sagt, det är inget att bry sig om. Jag bryr mig i alla fall inte, det är bara så det är helt enkelt. Men det kändes som att det kan vara bra att ta upp med BVC att vi är medvetna om att han är lite sen. Men jag vet inte, han kan komma i kapp nu eftersom gåstolen är borttagen :)

Charlie fick godkänt på allt, visade sköterskan att han kan pincettgreppet, godkänd på BOELtestet och allt det där :-)

Men jag vill ha en ny barnvagn. NU! Usch fy fan. Jag älskar vår vagn men nu när Charlie är tyngre är den jobbig att köra... Så ja, jag vill ha en ny barnvagn. Om man bara hade råd :P

BTW Köp vår bil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0