Shoppat

Ja tur att det finns faktura så man kan shoppa 5 dagar innan lön. Fick tips om att HM hade billiga solkläder (uv-kläder) så då kikade jag på dom och kände att "Dom ska han ha!" för dom var billiga och snygga. Här kommer bild:

Undra bara vad Peter kommer säga för jag fick för mig att dom var grå. Jaja, han blir nog lika nöjd med blåa :) 179 kr kostade dom. Skulle egentligen kunna åka in till stan för att köpa dom men jag kände att det kändes dumt att vänta nästan en vecka när flera storlekar redan är slutsålda. OCh nu var det så att man var ju tvungen att handla för 190 kr för att skicka efter. Så då fick Charlie ett par shorts för 29,90. Dom kommer ju behövas :D


egentligen hade jag velat haft blå men dom är slutsålda. Och NU är även den här färgen slutsåld i hans storlek så jag hopppas vi får dom :)

Solkläderna tror jag kommer bli väl använda eftersom Peter är en sån som vill bara så fort solen skiner så vi kommer nog tillbringa många helger på stranden och då är det skönt att bara behöva smörja in armar och ben :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0