Ser inte

Jag ser Charlie VARJE dag, visst har jag varit borta någon timme (rekordet är 5 timmar än så länge) men jag ser honom VARJE dag vilket gör att jag ser inte om han växer eller om håret växer osv. Men NU ser jag att jävlar vad han får hår :) Han har tidigare haft tuppkam och en liten tuss bakom ena örat (den tycker han om att dra i) men nu ser man att där han varit helt kal (han har haft omvänd munkfrilla) finns små tunna tunna hårstrån. Nu får vi se vad han får för hår, den långa toffsen är en lock ibland så jag hoppas på att han får likadant som min lillebror. Barn med lockigt hår är så sött. Även om Charlie skulle vara söt även i rakt hår, men ja ni förstår.

Misstänker att han kommer bli blondare än blondast dessutom :P Har kollat på kort när Peter är ca 4 år och han är ju kritvit i huvudet nästan :P Och jag hade hår som blev väldigt ljust på sommaren :D Det vore drömmen det, blont lockigt hår. Jag ser ju i alla fall att håret inte är svart så den kan vi utesluta. Som det ser ut nu har han min hårfärg, dvs mörkblont som blir ljust på sommaren. Men det ser vi inte det här året för han kommer ha solhatt/keps hela tiden :D Ska bara sy in snören på solhatten han fick av Anna/Lukas :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0