Sådär ja

Börjar med två positiva saker. Jag har kämpat för att få familjelivet att gå ihop med mitt farmvilleberoende. Familjen har alltid kommit först (i alla fall när Charlie är vaken, Peter kan ibland få vänta för jag ska ta farmen ;) ) men nu hittade jag ett program som sköter ALLT med min farm samtidigt som jag leker med Charlie. SUPER!

Och inte nog med det, blev även tipsad om en Toolbar som kommer underlätta att få vissa saker till spelet. Super :D

Så, nog med det. Såg på Rachel Ray att man i USA skulle få betala för att få en bestämd plats. vad man inte tänker på då är familjer på 6-7 personer. Ska dom betala upp till 35 dollar styck? Nej det tycker jag är dumt. Varför inte bara göra som vi t. ex har när vi ska köpa konsertbiljetter på Ticnet. En ruta där det står: "accepterar ni spridda platser". Färdigt. Och finns det inte sammanhängande platser blir man varnad om det och kan istället välja ett annat flyg.

Och när man kommer in på det tycker jag att det är dumt att familjerabatt bara gäller 2 vuxna och 2 barn oftast. Jaha, dom som har 5 barn då? Skulle det inte vara smidigare att kanske ha 10% rabatt eller nått? Nej det tycker jag är fånigt. Nu ska jag njuta av morgonkaffet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0