så frän

Charlie är så frän ibland. Igår när vi skulle lägga oss vaknade han så han fick sova mellan oss. Då rullade han från Peter till mig och peter sa typ: "Ja gå till mamma för pappa duger ju inte", detta sa Peter för att Charlie var gnällig efter maten fram till vällingen, han är sån varje dag. Världens bästa att ha att göra med fram tills efter maten sen är han uppmärksamhetskrävande och jag kan ta det för det handlar om 2-2½ timme som han verkligen behöver uppmärksamhet och någon att leka med. I alla fall, i natt så sa jag det till Peter, att han är sån även när han inte är hemma, så jollrar charlie något som lät som nej. Gapskratt blev det då :P

Sen sa jag: "Nu är det natten" och då jollrade han igen så det lät som "god natt". Alltså han kan ju inte prata än mer än att jag är "emmmmmm" men det är så jäkla störtskönt när han får till det sådär ;)

Igår när Peter kom hem stod jag ju med maten så Charlie satt på köksgolvet och lekte och Peter kom in i köket och sa hej eller nått, sen skulle han gå och ta av sig jackan eller om han skulle på toa. Då sätter Charlie igång och ska åla till honom så han hade allt saknat pappa. :) Det var så kul att se, för Peter är ju orolig för att han inte ska duga osv när han är borta så mycket, och så ålar Charlie mot honom.

Ja, det var allt för nu. Charlie ligger här på golvet och leker i störtfräna kläder :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0