Rörmokar-Malin

Ja ni, så här var det. Pappret ville inte spolas ned i toaletten och dom första två gångerna tänkte jag inte på det. Men sen vid tredje gången så steg vattnet för högt i mitt tycke så i ren panik ringer jag till Peter. Han säger då att jag ska fylla en hink med vatten och hälla i det vattnet fort i toaletten. Först såg det ut som det inte fungera men sen lät det som en monster slukade allt vattnet i en klunk. Så ja, där var jag lite duktig :) Nej det var jag inte, men jag var glad över att slippa ringa pappa för att höra vad jag skulle göra. Av någon anledning känner jag mig mer "vuxen"/"mogen" när jag ringer Peter istället för pappa eller mamma :P Knepigt egentligen.

Sen har jag inte mkt mer att berätta. :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0