Resten av dagen

Efter lunchen lekte Charlie och jag lite. Sen blev han väldigt gnällig och verkade vilja sova så vi tidigarelade mellisen lite innan jag klädde på honom och mig för en promenad. Så gick vi en stund. Säkert en timme skulle jag kunna tänka mig. Sen när vi kom till vår dörr såg jag att J svängde in med bilen så då gick jag och hälsade. Hon bjöd in oss på kaffe och efter att ha varit själv hela dagen var det välbehövligt med lite sällskap.

Sen blev det bråttom hem för att göra mat ;-) Sen efter maten lekte Charlie lite, men han ville inte vara själv så jag satte mig på golvet och läste bok tillsammans med honom. Den var om massa djur så kan man trycka på knappar för att få lätena :) Den tycker han om :D Sen blev det dags för vällingen och sängen. Han somnade fooooort idag, han måste varit helt slutkörd grabben.

Imorgon är det dags för babycafé :-)

Alltså jag skulle gärna skriva om annat än mina dagar osv. Eller att mina dagar innehöll andra saker än: Mata Charlie, Leka med Charlie och dricka kaffe i min ensamhet, men nu är det så mina dagar ser ut så det är vad ni får läsa om. Jag tänker inte tillräckligt mycket om dagarna för att kunna ha en "diskutionsblogg".

Så ni får stå ut med en mammablogg för tillfället :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0